Reacties
Reacties 51 - 94 van 94
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Marthy | Bij het lezen van jullie verslagen gaan mijn gedachten… | 16 mei '18 |
| Lenny | Mooie foto"'s | 16 mei '18 |
| Lenny | Ik geniet weer van jullie mooie reisverslag wat een… | 16 mei '18 |
| Danny | Leuk verhaal wederom! Benieuwd wat de reis nog meer… | 16 mei '18 |
| Jan en Richarda | Wel bijzonder allemaal zo te horen , en zo wisselend,… | 16 mei '18 |
| Frank | Tja na Christa en Afra kan ik natuurlijk niet achter… | 15 mei '18 |
| Afra | Het klinkt allemaal weer heel geweldig en dat is het… | 15 mei '18 |
| Christa Jetten | Weer genoten van het lezen van jullie laatste reisverslagen… | 15 mei '18 |
| Huub en Claudia | In Nederland is het nu 03.00 uur in de nacht. Wij… | 15 mei '18 |
| Lenny | Ik geniet weer volop mee met jullie schitternde reis,foto''s… | 13 mei '18 |
| Frank | Nou Huub & Claudia, Volgens komen jullie ogen… | 13 mei '18 |
| Huub en Claudia | Goedemorgen Nederland, we komen net uit bed rollen… | 13 mei '18 |
| Jurrien en Dorothé | Wat een prachtige reis maken jullie weer. En die foto's.......… | 13 mei '18 |
| Irmo | Mooie omgeving hoor, dat is zeker genieten. En wat… | 13 mei '18 |
| Bart | Heerlijk om te lezen!! Maak er een mooi avontuur van… | 12 mei '18 |
| Marthy | Fijn om op deze manier met jullie mee te reizenWat… | 12 mei '18 |
| Frank | Leuk verslag. Voor mij is deze reis/route alweer 45… | 11 mei '18 |
| Christa Jetten | Wat heerlijk om jullie eerste reisverslag vanuit Canada… | 10 mei '18 |
| Gerda | Hopelijk zijn jullie nu toch op de goede weg weg.… | 10 mei '18 |
| Frank | Nou nou wat een verhaal zeg. Als jullie geland zijn… | 8 mei '18 |
| Bas | Daar gaat je bonusdagje Calgary, maar ja de sfeer… | 8 mei '18 |
| Huub en Claudia | Dank je wel Gerda🤗 | 8 mei '18 |
| Bart | “Nou, wij komen uit Baarn” 🤣🤣🤣 heerlijk!!… | 8 mei '18 |
| Christa Jetten | Een dagje eerder vertrekken dan gepland is dus niet… | 8 mei '18 |
| Gerda | IK WENS JULLIE EEN HELE FIJNE MOOIE REIS! !!! Pas… | 8 mei '18 |
| Huub en Claudia | Dank jullie allemaal😊 | 7 mei '18 |
| Jan en Richarda | Hele fijne vakantie, geniet er van | 7 mei '18 |
| Gerda | Ja,hoe zou het zijn zonder al die kabels? Of is dat… | 5 mei '18 |
| Christa Jetten | En dan is het inderdaad bijna zover😃 Ik wens jullie… | 5 mei '18 |
| Huub en Claudia | Dank je wel Irmo, gaat goed komen. Je stoel is nog… | 4 mei '18 |
| Irmo | Hoi Huub en Claudia, ik wens jullie een fijne vakantie… | 3 mei '18 |
| Huub en Claudia | Dank je wel Gerda🤗 | 29 apr. '18 |
| Gerda | 8 mei komt steeds dichterbij. Goeie voorbereiding… | 29 apr. '18 |
| Huub en Claudia | ☀️❄️ | 21 apr. '18 |
| Danny | Wat een verschil! Begint nu steeds dichterbij te komen | 21 apr. '18 |
| Gerda | Als je geen brood zou hebben, ja.... dan broodnodig. | 3 apr. '18 |
| Huub en Claudia | En optie d......was er ook, alles cancelen en geld… | 3 apr. '18 |
| Huub en Claudia | Aah je hebt ons gevonden...dank je Gaat vast mooi… | 20 mrt. '18 |
| Irmo | Wat leuk zeg z'n tripje met de camper door Canada,… | 20 mrt. '18 |
| Bas | Leuk!! | 6 mrt. '18 |
| Paula | Leuk! we gaan jullie weer volgen en kijken uit naar… | 6 mrt. '18 |
| Huub en Claudia | Leuk dat jullie ons weer volgen........nog 8 weekjes… | 5 mrt. '18 |
| Theo | Leuk en weer zo'n mooie bestemming! We volgen… | 5 mrt. '18 |
| Marjon | Gaaffff blijf jullie volgen succes met de voorbereidingen. | 5 mrt. '18 |


- Bas: Welkom thuis! Zal wel weer…
- Inge: Vet!
- Danny: Leuk om jullie zo gevolgd…
- Linda: Hallo Huub en Claudia, alle…
- Jurrien en Dorothé: We hebben genoten van jullie…
Alle reacties »