Bijna

14 juni 2019 - Baarn, Nederland

We zijn er klaar voor. Over een kwartiertje mogen we de verhuurder bellen en horen we hoe laat we de camper mogen ophalen.

De apparatuur, kleding, drank en etenswaar ligt klaar. Benieuwd wat past en mee kan (of toch thuis moet blijven).

Morgenvroeg vertrekken we, op naar Noorwegen. We melden ons later weer.

1. Marjolein Kuik:
    14 juni 2019
    Fijne vakantie!!!
  2. Irmo:
    Fijne vakantie, wij zijn net terug uit de eifel in Duitsland, waar ik met mijn oudste zoon heerlijk heb kunnen mountainbiken, we hebben genoten van de mooie omgeving.
    Fietsen was af en toe best zwaar met die stijle bergen, poeh....
    Maar nu mogen jullie eindelijk, nou Huub en Claudia geniet er lekker van, de omgeving in Noorwegen is zeer mooi. Dat gaat wel goedkomen.
    Groetjes, Irmo
  3. Christa Jetten:
    15 juni 2019
    En dan is het zover!! De reis gaat beginnen! Ik wens jullie heel veel veilige, mooie, gezellige kilometers de komende weken. We zien jullie foto's en verslagen wel verschijnen. Leuk om weer met jullie mee te reizen! Groetjes Christa
  4. Marthy:
    16 juni 2019
    Door allerlei redenen zit ik nu pas op jullie spoor. Weer reis ik in gedachten mee en hoor en zie ik bekende plekjes. Prachtig land en lange dagen om ervan te genieten. Fijne vakantie.